اعتراف ...
نوشته شده توسط : جواد سوباسا

مگه این گناه من نیست که نگاهتو ندیدم

که تو رو شکستم اما التماساتو شنیدم

 

منی که پیشت نموندم دلتو هر جا سوزوندم

رفتمو تنهات گذاشتم اما خیلی پشیمونم

 

میدونم بی رحمی کردم دلتو خط خطی کردم

با تموم مهربونیت رفتمو نامردی کردم

 

اما حالا خیلی دیره واسه برگشتنو موندن

من باید زیر یه مشت خاک دنبال عشقم بگردم





:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/soobasaozara-562647.jpg
Nsm2 در تاریخ : 1389/11/29/5 - - گفته است :
داداشی وبلاگت از من هم بهتر شده.
بهم سر بزن.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: